Iva Poživilová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Swarovski.
Marketing strategy of Swarovski company
Abstract:
Teoretická část této práce se zabývá marketingem a jeho historickým vývojem, přičemž se blíže zaměřuje na marketingové strategie. V této spojitosti je dále popsán komunikační mix a jeho instrumenty. V praktické části je představena společnost Swarovski a analyzovány její marketingové strategie a propagační nástroje. V závěru práce jsou na základě analýzy navrženy adekvátní změny.Abstract:
The theoretical part of the thesis is focused on marketing and its historical evolution. Extra attention is dedicated to marketing stragies. In connection with this terms is described communication mix with its instruments. At the beginning of the practical part there is a short introduction of the Swarovski company and an analysis of its marketing strategy and promotional tools. At the close of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15637
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: Milan Postler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15637
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková