Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru – Bc. Natálie Nodesová
Bc. Natálie Nodesová
Diplomová práce
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Consumer shopping preferences at the time of coronavirus
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem nákupních preferencí spotřebitelů v době koronaviru. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jak koronavirová krize ovlivnila nákupní chování a zvyklosti vybraných respondentů. Vedlejším cílem práce je zjistit, zda vybraným respondentům vyhovuje spíše online či instore nakupování. Teoretická část se zaměřuje obecnou charakteristiku nákupního chování českých …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of shopping preferences of consumers during the coronavirus period. The main objective of the thesis is to find out how the shopping behaviour and habits of the selected respondents have been affected by the coronavirus crisis. The secondary objective of the thesis is to find out whether the selected respondents prefer online or instore shopping. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fg9su/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová