Eva Šajbidorová
Master's thesis
Strategická analýza DHL Express
Strategic analysis of DHL Express Company
Abstract:
Analýza okolí, analýza vnitřních zdrojů a schopností podniku a SWOT analýza společnosti DHL Express. Divize DHL, její produkty a hlavní konkurenti.Abstract:
Analysis of external surroundings, analysis of internal sources and company abilities and SWOT analysis of DHL Express. Divisions of DHL, its products and main competitors.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14165
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
- Supervisor: František Kovář
- Reader: Iva Salačová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14165
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
ČINNOST SPOLEČNOSTI DHL SE ZAMĚŘENÍM NA DIVIZI DHL EXPRESS
Kateřina Bělohlávková -
Analýza přepravního systému ve společnosti DHL Freight, České Budějovice
Filip Bartoš -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný -
Analysis of a Particular Logistic Systems: DHL case
Daria Goliberenko -
Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL
Markéta KAĎORKOVÁ -
Riadenie medzinárodných virtuálnych tímov vo vybranej spoločnosti DHL IT Services
Oľga Štefanová -
Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.
Markéta Bílková