Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek – Bc. Eliška Zvonková
Bc. Eliška Zvonková
Master's thesis
Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek
Marketing communication with a Focus on social Network in real estate agency Agentura Zvonek
Abstract:
Sociální média se za velmi krátkou dobu stala součástí našeho života. S nárůstem počtu uživatelů, kteří sociální média využívají, tak logicky roste i zájem firem o jejich využití v rámci marketingové komunikace. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou využití sociálních médií na realitním trhu. Zaměřuji se především na Facebook a jeho využití v komunikaci realitních kanceláří a realitních makléřů …moreAbstract:
Social media has become in very short time part of our lives. With the increase in the num-ber of users who use social media, logically grows interest of companies on their use in marketing communication. My diploma thesis deals with the theme of using social media in the real estate market. The focus is mainly on Facebook and its use in communication of real estate agencies and real estate brokers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZVONKOVÁ, Eliška. \textit{Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/sev9qv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zvonková, Eliška. Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vznik sociální realitní kanceláře jako podpora sociálního bydlení
Richard Chmelík -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Kristýna Plocová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Individuální stylové dominanty v postojových diskusích na sociální síti Facebook. Originalita vyjadřování ve veřejné psané komunikaci na internetu a její příčiny
Jarmil Vepřek