Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek – Bc. Eliška Zvonková
Bc. Eliška Zvonková
Diplomová práce
Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek
Marketing communication with a Focus on social Network in real estate agency Agentura Zvonek
Anotace:
Sociální média se za velmi krátkou dobu stala součástí našeho života. S nárůstem počtu uživatelů, kteří sociální média využívají, tak logicky roste i zájem firem o jejich využití v rámci marketingové komunikace. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou využití sociálních médií na realitním trhu. Zaměřuji se především na Facebook a jeho využití v komunikaci realitních kanceláří a realitních makléřů …víceAbstract:
Social media has become in very short time part of our lives. With the increase in the num-ber of users who use social media, logically grows interest of companies on their use in marketing communication. My diploma thesis deals with the theme of using social media in the real estate market. The focus is mainly on Facebook and its use in communication of real estate agencies and real estate brokers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVONKOVÁ, Eliška. \textit{Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/sev9qv/.
Jak správně citovat práci
Zvonková, Eliška. Marketingová komunikace se zaměřením na sociální sítě realitní kanceláře Agentura Zvonek. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vznik sociální realitní kanceláře jako podpora sociálního bydlení
Richard Chmelík -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Kristýna Plocová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Individuální stylové dominanty v postojových diskusích na sociální síti Facebook. Originalita vyjadřování ve veřejné psané komunikaci na internetu a její příčiny
Jarmil Vepřek