Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem – Bc. Renata Havlová
Bc. Renata Havlová
Master's thesis
Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem
Brands Klasa and Regionální potravina from Business Perspective
Abstract:
Diplomová práce na téma "Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem" se zaměřuje na efektivnost využití držení jmenovaných log firmou jako výrobcem oceněné potraviny.Cílem této práce je vyhodnotit vliv certifikace, efektivitu značení, zejm. změny v oblasti prodeje, a další přínosy, u držitelů značek Klasa a Regionální potravina.Práce je rozdělena na dvě části. První teoretická část obsahuje …moreAbstract:
The thesis "Brands Klasa and Regionální potravina from Business Perspective" focuses on the efficiency of using the holdings of referred logos as the manufacturer of the award-winning food.The aim of this thesis is to evaluate the influence of certification, efficiency of marking, esp. changes in sales and other benefits for brand holders Klasa and Regionální potravina.The work is divided into two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLOVÁ, Renata. \textit{Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/sey903/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Země původu potravin jako značka kvality
David VOLKE -
Značka původu a kvality Český výrobek pohledem spotřebitele
Markéta Slapničková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights