Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska" – Bc. Jakub Gregor
Bc. Jakub Gregor
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Marketing situation analysis of "South Bohemian Netherlands"
Anotace:
Základem této práce je aplikace marketingové situační analýzy v rámci výzkumu makroekonomických a mikroekonomických faktorů Jihočeského Holandska jako subjektu zkoumání. Práce jako první strukturálně a geograficky definuje uskupení ubytovacích a dalších zařízení spojených do zkoumaného subjektu a definuje jej v rámci trhu cestovního ruchu a ubytování zahraniční klientely v oblasti Jihočeského kraje …víceAbstract:
The base of this thesis is the application of marketing situation anylysis within the frame of research of macroeconomic and microeconomic factors of South Bohemian Holland as a research subject. At first this thesis structurally and geograficly defines groupment of accomodation and other facilities joint into researched subject and defines it within the frame of tourism and accomodation of foreign …víceKlíčová slova
ETOP analýza Jihočeské Holandsko mapa konkurenčních skupin marketing marketingová situační analýza metoda 5C PEST analýza Porterův model 5 sil SWOT analýza VRIO analýza životní cyklus odvětví ETOP analysis South Bohemian Holland competiting groups map marketing situation analysis 5C method PEST analysis Porterův five forces model SWOT analysis VRIO analysis industry live cycle
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/i77xm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus informací v Internetu věcí
Miroslav Štolba -
Nástroje situační analýzy a popis marketingového prostředí podniku
Kateryna Gal -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc