Začínající školní psycholog – Bc. Kristýna AUGUSTINOVÁ
Bc. Kristýna AUGUSTINOVÁ
Master's thesis
Začínající školní psycholog
Kvalitativní výzkum procesu jeho pracovního začlenění
A School Psychologist at The Beginning of His Career
Anotácia:
Tato práce se zabývá aspekty, které provází proces začlenění začínajícího školního psychologa na nové pracovní místo. Hlavní výzkumná otázka se ptala, na co by se ve své práci měl zaměřit začínající školní psycholog. Její obecná charakteristika byla specifikována pomocí dalších tří podotázek ptajíc se po okruzích práce školního psychologa: práce se třídami, spolupráce s učiteli a vliv specifik školního …viacAbstract:
This thesis deals with different aspects of the integration of a beginning school psychologist into their new position. The main question 'What should the focus of psychologists' work be at the beginning of their career?' was examined in the thesis with the help of three complementing questions. These questions were to investigate different fields of their work: programmes for individual classes, cooperation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2015
Zverejniť od: 7. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AUGUSTINOVÁ, Kristýna. Začínající školní psycholog. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Asistent pedagoga a spolupráce s učiteli
Kristýna Babincová -
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Činnosti vychovatele ve školní družině s dětmi s ADHD
Pavlína Zvoníková -
Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem u žáků s těžkým mentálním postižením
Ludmila Vitoušková -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Specifika práce učitele na málotřídní škole se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení
Alena Kubíčková -
Práce se sebehodnocením žáků v 1. třídě ZŠ
Klára Jandorová
Názov
Vložil
Vložené
Práva