Etické otázky ve vybraném díle Jiřího Hájíčka – Bc. Denisa HOLUBOVÁ
Bc. Denisa HOLUBOVÁ
Master's thesis
Etické otázky ve vybraném díle Jiřího Hájíčka
Ethical questions in Jiří Hájíček's chosen work
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá dílem Jiřího Hájíčka, jeho etickými aspekty a využitím ve výuce Českého jazyka a literatury. Analyzuje Hájíčkovo dílo z hlediska etického a zvažuje, jak texty efektivně využít při výuce literatury na středních školách.Abstract:
Thesis is dedicated to Jiří Hájíček's work and it's aspects of moral philosophy. It also analyses proper use of Hájíček's work in lessons of Czech literature. This thesis also contain analysis of textbooks on Czech literature for senior year of high school.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vladimíra Brčáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLUBOVÁ, Denisa. Etické otázky ve vybraném díle Jiřího Hájíčka. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / ČJ-RJ
Práce na příbuzné téma
-
Překlady české literatury a výuka českého jazyka od 20. století na Litvě
Štěpánka Dehnerová -
Distanční výuka v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Lucie Kovářová -
Česká literatura 19. století v literární výchově na základní škole
Miriam SZROMKOVÁ -
Středověká literatura ve středoškolské výuce
Kateřina Mikuláštíková -
Středověká literatura ve středoškolské výuce
Kateřina Mikuláštíková -
Práce s motivem jinakosti v hodinách literatury na 1. stupni základních škol
Barbora Hronková -
Rozvoj kritického myšlení a vzájemné tolerance pomocí práce s interpretovanou četbou s náboženskou tematikou
Nikola Ginterová -
Victorian and Domestic Ideology in Maria S. Cummins’s The Lamplighter, Henry James’s Daisy Miller and Edith Wharton’s The House of Mirth
Katarína Hvojníková