Analýza chování zákazníků na trhu nových forem ubytování – Tomáš Ivánek
Tomáš Ivánek
Bakalářská práce
Analýza chování zákazníků na trhu nových forem ubytování
Analysis of Customer Behaviour in the New Form Accommodation Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá chováním zákazníka na trhu nových forem ubytování. Cílem bakalářské bylo zanalyzovat chování zákazníků, následované doporučením ke zlepšení úrovně služeb. V charakteristické části jsou nové formy ubytování představeny. Práce vychází z marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu chování zákazníků na trhu nových forem ubytování, realizovaného prostřednictvím elektronického …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the customer behavior in the new form accomodation market. The aim of the bachelor thesis is analysis of customer behaviour and recommendantions for improving service levels. The characteristic part of the bachelor thesis describes the new form accomodation. The thesis is based on the marketing research focused on the analysis of customer behavior in the new form accomodation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118315
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Tomáš Balcar
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Green Coffee Sourcing Methods and Customer Behaviour
Daniel Komár -
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
Sdílená ekonomika, její pozitiva a rizika v praxi daného odvětví
Petr Koldinský