Andrej Babiš a jeho média v době mediatizace – Bc. Vojtěch Boháč
Bc. Vojtěch Boháč
Diplomová práce
Andrej Babiš a jeho média v době mediatizace
Andrej Babiš and his media in times of mediatization
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vzájemný vztah masmédií a politických stran v mediatizovaném světě. Skrze koncept mediatizace a strany typu firmy se snaží určit, jakou pozici mají soukromá média vlastněná politickým podnikatelem na úspěch či neúspěch jeho politického projektu. Konkrétně se zaměříme na zkoumání strany typu firmy ANO2011 politického podnikatele Andreje Babiše a jeho médií.Abstract:
In this diploma thesis we focus on the relations of mass-media and political parties in contemporary world. We will approach the role of private-owned mass-media in hands of political enterpreneur trough the concept of mediatization and business-firm party model. We will focus on the example of Andrej Babiš and his business-firm project ANO2011 and his media house Mafra.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gdqa0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
- Oponent: doc. Andrew Lawrence Roberts, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie strany Borise Kollára z hlediska konceptu strany - obchodní firmy
Jan Mareš -
Distribuční proces tisku firmy MAFRA a.s
Veronika Vůjtěchová -
Odhad hodnoty firmy MAFRA, a.s.
David Hai -
Firma v konkurenčním prostředí
Viktor Otec