Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o. – Ing. Lenka HARANTOVÁ
Ing. Lenka HARANTOVÁ
Master's thesis
Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.
Marketing communication innovations at ha-vel internet Ltd.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. Jejím smyslem je kriticky zhodnotit současný systém marketingové komunikace ve firmě ha-vel internet s.r.o. a přispět vlastními náměty k jeho zdokonalení. Strukturu práce tvoří teoretická východiska k řešeným problémům včetně některých no-vých trendů, které uvádí aktuální literární zdroje zabývající se problematikou marketingové …moreAbstract:
This diploma is focused on marketing communication issues. Its main goal is to critically evaluate current system of marketing communication at telecommunication company ha-vel internet Ltd. and contribute with own suggestions for its improvement. The diploma structure is formed from theoretical resources of solved issues and also new trends, which are listed in actual literally sources of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
8204
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HARANTOVÁ, Lenka. \textit{Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/sfnzx4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HARANTOVÁ, Lenka. Zdokonalení marketingové komunikace společnosti ha-vel internet s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Kateřina Fialová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša