Marek Kuklík

Bachelor's thesis

Green marketing v oblasti rychlé módy

Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na green marketing, jeho vyhodnocování a jeho použití se zaměřením na fast-fashion společnost SHEIN, kde se navrhují možné doporučení s ohledem na problematiku udržitelnosti. Využité metody ke sběru dat jsou obsahová analýzy udržitelné kolekce evoluSHEIN, obsahová a reputační analýza článků se zaměřením na společnost SHEIN a strukturované rozhovory. Mezi hlavní zjištění …more
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on green marketing, its evaluation and its use with focus on fast-fashion company SHEIN, where possible recommendations with regarad tu sustainability issues are proposed. The methods used to collect the data are content analysis of the sustainable collection evoluSHEIN, content and reputation analysis of the company SHEIN and structured interviews. The main findings …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 7. 2024
  • Supervisor: Ing. et Ing. Nikola Sagapova, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martina Pacasová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích