Green marketing v oblasti rychlé módy – Marek Kuklík
Marek Kuklík
Bachelor's thesis
Green marketing v oblasti rychlé módy
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na green marketing, jeho vyhodnocování a jeho použití se zaměřením na fast-fashion společnost SHEIN, kde se navrhují možné doporučení s ohledem na problematiku udržitelnosti. Využité metody ke sběru dat jsou obsahová analýzy udržitelné kolekce evoluSHEIN, obsahová a reputační analýza článků se zaměřením na společnost SHEIN a strukturované rozhovory. Mezi hlavní zjištění …viacAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on green marketing, its evaluation and its use with focus on fast-fashion company SHEIN, where possible recommendations with regarad tu sustainability issues are proposed. The methods used to collect the data are content analysis of the sustainable collection evoluSHEIN, content and reputation analysis of the company SHEIN and structured interviews. The main findings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/dk3j6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2024
- Vedúci: Ing. et Ing. Nikola Sagapova, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Pacasová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Business Economics / Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility
Yu-Hsin Cheng -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová