Marek Kuklík

Bakalářská práce

Green marketing v oblasti rychlé módy

Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na green marketing, jeho vyhodnocování a jeho použití se zaměřením na fast-fashion společnost SHEIN, kde se navrhují možné doporučení s ohledem na problematiku udržitelnosti. Využité metody ke sběru dat jsou obsahová analýzy udržitelné kolekce evoluSHEIN, obsahová a reputační analýza článků se zaměřením na společnost SHEIN a strukturované rozhovory. Mezi hlavní zjištění …více
Abstract:
This bachelor’s thesis focuses on green marketing, its evaluation and its use with focus on fast-fashion company SHEIN, where possible recommendations with regarad tu sustainability issues are proposed. The methods used to collect the data are content analysis of the sustainable collection evoluSHEIN, content and reputation analysis of the company SHEIN and structured interviews. The main findings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 7. 2024
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martina Pacasová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích