PROMĚNY KOMUNIKACE HITRÁDIA A FAJN RÁDIA K POSLUCHAČI S NÁSTUPEM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ – Bc. Gabriela SÝKOROVÁ
Bc. Gabriela SÝKOROVÁ
Diplomová práce
PROMĚNY KOMUNIKACE HITRÁDIA A FAJN RÁDIA K POSLUCHAČI S NÁSTUPEM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ
Changes in the communication of Hitrádia and Fajn Rádio to listeners with the advent of social networks
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá soukromými rádii, konkrétně Hitrádiem a Fajn rádiem. Cílem práce je sledovat proměny komunikace těchto rádií s nástupem sociálních sítí za využití polostrukturovaných rozhovorů a následné komparace. První, teoretická část je zaměřená na historii rozhlasu a jeho proměnu, která přišla s novými technologiemi. Také na představení sociálních sítí, které rádia ke komunikaci …víceAbstract:
This thesis deals with private radios, specifically Hitradio and Fajn radio. The aim of the thesis is to trace the changes in the communication of these radios with the advent of social networks using semi-structured interviews and subsequent comparison. The first, theoretical part focuses on the history of radio and its transformation that came with new technologies. It also introduces the social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Daniel Bína, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SÝKOROVÁ, Gabriela. PROMĚNY KOMUNIKACE HITRÁDIA A FAJN RÁDIA K POSLUCHAČI S NÁSTUPEM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální studia / Mediální studia se specializací na komunikační studia
Práce na příbuzné téma
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Nové trendy a technologie v oblasti marketingové komunikace na trhu B2C
Pavel Pech -
Komunikace mezi zdravotnickým záchranářem a lékařem v přednemocniční péči
Pavel Ježek -
Komunikace v prostředí nových technologií: Internetová komunikace a sociální sítě
Roman KRÁSA -
Budoucnost komunikace prostřednictvím Blockchain technologie
Filip IRRA -
Komunikace v prostředí nových technologií - role sociálních sítí v komunikaci.
Monika WANKOVÁ -
Komunikace v prostředí nových technologií - role sociálních sítí v komunikaci.
Monika WANKOVÁ -
Komunikace v prostředí nových technologií - role sociálních sítí v komunikaci.
Monika WANKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
28. 4. 2023