Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy – Ing. Denisa Pešková
Ing. Denisa Pešková
Bakalářská práce
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Sales promotions on the Internet with a focus on loyalty programs
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na podporu prodeje na internetu, nejvíce pozornosti věnuje věrnostním programům. Seznamuje čtenáře s novými trendy a možnostmi, které mohou obchodníci v současné době využít pro větší efektivnost prodeje a upevnění své pozice na trhu v boji s konkurencí. Praktická část obsahuje analýzu existujících věrnostních programů konkrétních společností. Výsledkem je vytvoření …víceAbstract:
This thesis is focused on promote sales on the Internet, most attention is paid to loyalty programs. Introduces readers to new trends and possibilities that marketers can currently be used for more effective sales and consolidate its market position in the fight with the competition. The practical part contains an analysis of existing loyalty programs specific companies. The result is a new loyalty …víceKlíčová slova
Marketingový mix podpora prodeje reklama nové trendy podpory prodeje podpora prodeje na internetu věrnost emocionální faktory věrnostní programy na internetu internetové obchody. Marketing mix sales promotion advertising new trends sales promotion sales promotion on the internet loyalty emotional factors loyalty programs on the internet internet shops.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n8d28/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing pro internetové obchody
Jiří Warmuž -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Proces internetového obchodu a jeho marketing ve společnosti Požární bezpečnost s.r.o.
Kristýna Pokorná -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa