Jiřina ŠVECOVÁ

Master's thesis

Merchandising a jeho vliv na nákupní chování

Merchandising and its impact on purchase behavior
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem merchandisingu na nákupní chování zákazníků v maloobchodní prodejně Coop. Cílem je ověření působení merchandisingových zásad, které byly vědecky zjištěny a potvrzeny ve velkých supermarketech a hypermarketech, na nákupní chování i ve vybrané maloobchodní jednotce. Využity byly metody experimentu a následného statistického zpracování výsledků. Přidanou hodnotou diplomové …more
Abstract:
The thesis deals with the influence of merchandising on the consumer behavior in the retail store Coop. The main objective is to verify the effect of merchandising principles, which have been found and confirmed in large supermarkets and hypermarkets, on consumer behavior in selected retail units. Experimental methods and subsequent statistical processing of obtained results were used. The added value …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠVECOVÁ, Jiřina. Merchandising a jeho vliv na nákupní chování. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management