Jiřina ŠVECOVÁ
Master's thesis
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování
Merchandising and its impact on purchase behavior
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem merchandisingu na nákupní chování zákazníků v maloobchodní prodejně Coop. Cílem je ověření působení merchandisingových zásad, které byly vědecky zjištěny a potvrzeny ve velkých supermarketech a hypermarketech, na nákupní chování i ve vybrané maloobchodní jednotce. Využity byly metody experimentu a následného statistického zpracování výsledků. Přidanou hodnotou diplomové …moreAbstract:
The thesis deals with the influence of merchandising on the consumer behavior in the retail store Coop. The main objective is to verify the effect of merchandising principles, which have been found and confirmed in large supermarkets and hypermarkets, on consumer behavior in selected retail units. Experimental methods and subsequent statistical processing of obtained results were used. The added value …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVECOVÁ, Jiřina. \textit{Merchandising a jeho vliv na nákupní chování}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2019. Available from: https://theses.cz/id/sgapj6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVECOVÁ, Jiřina. Merchandising a jeho vliv na nákupní chování. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Jitka PALIVCOVÁ -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Vliv CRM na chování spotřebitele
Veronika Hrušková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Martina Mazáčková -
Výzkum spokojenosti zákazníků firmy P&B service s.r.o. s jejím sortimentem produktů podle ISO 9000/9001
Markéta Pištorová -
Nekonformita zboží založená na podezření dle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG)
Anna Kretková