Jiřina ŠVECOVÁ

Master's thesis

Merchandising a jeho vliv na nákupní chování

Merchandising and its impact on purchase behavior
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem merchandisingu na nákupní chování zákazníků v maloobchodní prodejně Coop. Cílem je ověření působení merchandisingových zásad, které byly vědecky zjištěny a potvrzeny ve velkých supermarketech a hypermarketech, na nákupní chování i ve vybrané maloobchodní jednotce. Využity byly metody experimentu a následného statistického zpracování výsledků. Přidanou hodnotou diplomové …viac
Abstract:
The thesis deals with the influence of merchandising on the consumer behavior in the retail store Coop. The main objective is to verify the effect of merchandising principles, which have been found and confirmed in large supermarkets and hypermarkets, on consumer behavior in selected retail units. Experimental methods and subsequent statistical processing of obtained results were used. The added value …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVECOVÁ, Jiřina. Merchandising a jeho vliv na nákupní chování. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management