Merchandising a jeho vliv na nákupní chování – Jiřina ŠVECOVÁ
Jiřina ŠVECOVÁ
Diplomová práce
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování
Merchandising and its impact on purchase behavior
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem merchandisingu na nákupní chování zákazníků v maloobchodní prodejně Coop. Cílem je ověření působení merchandisingových zásad, které byly vědecky zjištěny a potvrzeny ve velkých supermarketech a hypermarketech, na nákupní chování i ve vybrané maloobchodní jednotce. Využity byly metody experimentu a následného statistického zpracování výsledků. Přidanou hodnotou diplomové …víceAbstract:
The thesis deals with the influence of merchandising on the consumer behavior in the retail store Coop. The main objective is to verify the effect of merchandising principles, which have been found and confirmed in large supermarkets and hypermarkets, on consumer behavior in selected retail units. Experimental methods and subsequent statistical processing of obtained results were used. The added value …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Jiřina. Merchandising a jeho vliv na nákupní chování. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní merchandising
Lenka Poláková -
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Jitka PALIVCOVÁ -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Vliv CRM na chování spotřebitele
Veronika Hrušková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Martina Mazáčková -
Výzkum spokojenosti zákazníků firmy P&B service s.r.o. s jejím sortimentem produktů podle ISO 9000/1.
Markéta Pištorová -
Nekonformita zboží založená na podezření dle Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG)
Anna Kretková