Jan Horelica

Diplomová práce

Konstrukční návrh posunovacího zařízení pro kolejová vozidla

Structural Design of Shunting Equipment for Wheeled vehicles
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na konstrukční návrh zařízení pro manipulaci s kolejovými vozy, jejichž rozchod kol činí 1435 mm a maximální hmotnost dosahuje 300 tun. Obsah práce zahrnuje navrhování nosného rámu, který musí odolat provozní zátěži, stejně jako narážecí a tažné ústrojí. Dalšími aspekty práce jsou mechanismy pro efektivní přenos pohonu pomocí vysokozdvižného vozíku. Součástí návrhu těchto …více
Abstract:
The master's thesis focuses on the design of a device for handling rail vehicles with a track gauge of 1435 mm and a maximum weight of 300 tons. The content of the thesis includes the design of a load-bearing frame, which must withstand operational loads, as well as the bumping and towing mechanism. Other aspects of the work involve mechanisms for efficient power transmission using a high-lift truck …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Aleš Slíva
  • Oponent: Zdeněk Šumšal

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava