Zdeňka OTŘÍSALOVÁ
Bakalářská práce
Politika a emoce
Politics and emotions
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na vývoj pojmu emocí v různých vědních oborech, včetně sociologie, filosofie, psychologie a speciálních věd. V jejím rámci je analyzováno, jak se v těchto oborech přistupuje k emocím a jakým způsobem se emocemi zabývají. Zároveň se práce zaměřuje na stávající politologické přístupy k emocím, včetně teorie afektivního uvažování, teorie afektivní inteligence (Affective Intelligence …víceAbstract:
This thesis focuses on the development of the concept of emotions in various disciplines, including sociology, philosophy, psychology, and special sciences. It analyses how emotions are approached and dealt with in these disciplines. At the same time, the thesis focuses on existing political science approaches to emotions, including affective reasoning theory, Affective Intelligence Theory (AIT), and …víceKlíčová slova
emoce afekty rozum vliv politika politologie politický marketing propaganda populismus
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Vladimír Šiler
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OTŘÍSALOVÁ, Zdeňka. Politika a emoce. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filozofie / Filozofie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing
Lenka Hlávková -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková -
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
Judita Balázsyová -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser -
Politický marketing na komunální úrovni: Komparace ČSSD a hnutí M.O.R.
Martina Lhotská -
Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014
Sabína Žitná -
Politický marketing v předvolebním období
Inesa Baghdasarjan