Situační analýza vybraného podniku – Bc. Lucie Urbánková
Bc. Lucie Urbánková
Bakalářská práce
Situační analýza vybraného podniku
Anotace:
Bakalářské práce ve svém úvodu obsahuje základní teoretické informace k problematice tvorby situační analýzy, seznamuje čtenáře s konkrétními analytickými metodami uplatňovanými pro vnější a vnitřní firemní prostředí. Tyto znalosti jsou dále aplikované při tvorbě situační analýzy v prostředí konkrétní společnosti, a to GEFOS inženýring, s.r.o. Práce si klade za cíl charakterizovat vlivy vnějšího a …víceAbstract:
Bachelor’s work contents in its introduction basic theoretical information about developing Situation Analyse, gives a reader overview of concrete analytical methods used for analysing both the internal and external environment of a company. This knowledge is applied to develop Situation Analyse for the concrete company, GI… Work has a target to characterise the impacts from the external and internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/m0xsu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Renata Bednářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý