Bc. Eva ŠAREŠOVÁ

Diplomová práce

Reklama v Československu

Produktový reklamní plakát

Advertising in Czechoslovakia
Anotace:
Diplomová práce vystihuje různé aspekty reklamní tvorby v období Československé republiky. Sleduje návaznost meziválečné reklamní kultury na kulturně-historický kontext doby. Dále představuje na jedné straně odlišné smýšlení o reklamní kultuře oproti současné době, na druhé straně však dokazuje velmi moderní přístup prvorepublikové reklamy skrze využívání nových médií, reklamních taktik, množství reklamních …více
Abstract:
The diploma thesis describes the various aspects of an advertising in the period of Czechoslovakia. It follows the continuity of an interwar advertising culture in the cultural and historical context of the time. Furthermore it poses a different beliefs of advertising culture compared to today on the one hand and a very modern approach of advertising through the use of new media, advertising tactics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Duchková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠAREŠOVÁ, Eva. Reklama v Československu. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakulta