Nástroje politického marketingu v ČR – Bc. Petra Petrusová
Bc. Petra Petrusová
Diplomová práce
Nástroje politického marketingu v ČR
Policy Marketing Tools in the Czech Republic
Anotace:
Politickým marketingem nazýváme aplikace marketingových principů a postupů do politických kampaní politických stran a jednotlivých kandidátů. Cílem práce je analýza marketingových nástrojů a způsobů financování, používaných při volebních kampaních v ČR, a zhodnocení úrovně používaných nástrojů politického marketingu při krajské volební kampani do kraje Praha v roce 2006.Abstract:
Application of marketing principles and procedures of political parties and candidates in policy campaignes is called Policy Marketing. The aim of this diploma paper is to analyze marketing tools and financial methods, which are used in election campaign in Czech Republic and to evaluace the level of policy marketing tools in regional election campaign to Prague region in 2006.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zawdl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Marek Pavlík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa
Práce na příbuzné téma
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Nástroje politického marketingu v nových médiích
Alena Macková