Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném stravovacím zařízení – Kristýna DRYÁKOVÁ
Kristýna DRYÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném stravovacím zařízení
Customer satisfaction analysis in selected gastronomic facility
Anotace:
Tématem této práce je analýza spokojenosti zákazníků ve zvolené restauraci Hladinka, která se nachází v Kladně. V této restauraci doposud neproběhl žádný marketingový výzkum zabývající se spokojeností zákazníků, proto se autorka rozhodla tento výzkum provést. Hlavním cílem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků této restaurace a navrhnout restauraci následná doporučení. Druhým cílem je zjistit …víceAbstract:
The subject of this Thesis is the analysis of customer satisfaction at restaurant Hladinka in Kladno. The author of this thesis has chosen this restaurant based on the fact that such an analysis has not been done there in the past. The primary goal here is to analyse customer satisfaction at this establishment and to produce recommendations for improvement. Secondary, to provide comparison on this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRYÁKOVÁ, Kristýna. Analýza spokojenosti zákazníků ve vybraném stravovacím zařízení. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková