Podíl školy a rodičů na rozvoji čtenářství dětí mladšího školního věku – Dáša JELÍNKOVÁ
Dáša JELÍNKOVÁ
Master's thesis
Podíl školy a rodičů na rozvoji čtenářství dětí mladšího školního věku
The Participation of School and Parents in the Development of School-age Children´s Reading Skills
Abstract:
Diplomová práce na téma ,,Podíl školy a rodičů na rozvoji čtenářství dětí mladšího školního věku je v teoretické části zaměřena na vysvětlení pojmů. Teoretická část práce je přehledně rozdělena do třech kapitol. První kapitola se zabývá pojetím a definicí gramotnosti, dále pak popisuje pojmy čtenářská gramotnost, funkční gramotnost a zabývá se i rovinami čtenářské gramotnosti. Posledním bodem této …moreAbstract:
The diploma thesis on the topic "The role of school and parents in the development of reading of children of younger school age" is in the theoretical part focused on the explanation of concepts. The theoretical part of the work is clearly divided into three chapters. The first chapter deals with the concept and definition of literacy, then describes the concepts of reading literacy, functional literacy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNKOVÁ, Dáša. \textit{Podíl školy a rodičů na rozvoji čtenářství dětí mladšího školního věku}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/shf5hs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JELÍNKOVÁ, Dáša. Podíl školy a rodičů na rozvoji čtenářství dětí mladšího školního věku. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 3. ročníku ZŠ
Andrea Večeřová -
Škola jako faktor ovlivňující rozvoj čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně
Alexandra Sabolová -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků se specifickými poruchami učení
Veronika Šemberová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti pomocí čtenářských dílen na 1. stupni ZŠ
Martina RICHTAROVÁ -
Využívané metody pro rozvoj čtenářské gramotnosti na prvním stupni základní školy
Monika JUŘÍČKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights