Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe – Jan Keprta
Jan Keprta
Diplomová práce
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě
Anotace:
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové strategii leteckých společností v Evropě způsobené růstem nízkonákladových leteckých společností v Evropě. Práce je rozdělená do tří částí. V první části je popsána marketingová teorie s důrazem na letecké společnosti skrze přehled dostupné literatury. V druhé kapitole je dané téma posazené do historických souvislostí. Popsána jsou specifika leteckého …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the changes to marketing strategy of airline companies in Europe due the proliferation of low-cost carriers in Europe. The thesis is divided into three parts. In the theoretical part the marketing strategy framework is established by reviewing the latest literature on marketing theory and its application to the airline industry. The second chapter provides the historical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48644
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: Gina Cook
- Oponent: Markéta Lhotáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KEPRTA, Jan. \textit{Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/shg43e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48644
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová