Fragmentace mediálního trhu a její vliv na umístění reklamního sdělení – Klára Pollová
Klára Pollová
Diplomová práce
Fragmentace mediálního trhu a její vliv na umístění reklamního sdělení
Fragmentation of the Media Markets and its Impact on Location of Advertising
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat fragmentaci současného mediálního trhu a jeho specifika a současně definovat důvody, které ovlivňují způsob, jakým si zadavatelé reklam média vybírají a podle čeho se orientují. Práce se převážně zaměřuje na trh televizní, rozhlasový a tiskový. Diplomová práce se mimo úvodu a závěru skládá ze tří samostatných kapitol, které jsou dále tematicky členěny. Po úvodu …víceAbstract:
The media market in the Czech Republic is currently undergoing many changes. The process of digitalization is being completed, legislative amendments are being made and last but not least the impact of the economic crisis has an effect on it, too. Not only media but also advertisers including media agencies and media offices must adapt to these changes. The aim of this thesis is to define the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91084
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: Mojmír Žáček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLLOVÁ, Klára. \textit{Fragmentace mediálního trhu a její vliv na umístění reklamního sdělení}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/shoz9g/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Práce na příbuzné téma
-
Digitalizace historických technik šermu (Historické techniky šermu a jejich digitalizace)
Matěj Jirouš -
Aplikace digitalizace v hotelnictví - výhody a nevýhody
David Tomášek -
Digitalizace HR činností podniků v segmentu dopravy a logistiky
Sandra Kiššová -
Digitalizace plánování výroby ve vybraném podniku
Filip Koutník -
Digitalizace účetních procesů ve vybrané společnosti
Klára Veselková -
Digitalizace v bankovnictví
Hana Klusová -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
1. Teoretická část:\nl{} Digitalizace analogové fotografie\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) autorská publikace: Pěna těchto dní\nl{} b) výstavní soubor: Jsou to mžiky v mém oku?
Lenka Kleinová