Helena Stránská
absolventská práce studenta CŽV
Chlapec s kombinovaným postižením
Boy with Combined Disabilities
Abstract:
Cílem závěrečné práce je zpracování kazuistiky, která se zaměřuje na charakteristiku vývoje chlapce s vícenásobným postižením s důrazem na předškolní vzdělávání. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmu porucha autistického spektra, porucha intelektu a narušení komunikační schopností. Dále je popisováno vzdělávání dětí se speciálními potřebami - rámcový vzdělávací program v MŠ, individuální …moreAbstract:
The goal of the final thesis is the elaboration of a case study, which focuses on the characteristics of the development of a boy with multiple disabilities with an emphasis on preschool education. The theoretical part of the thesis deals with the definition of the term autism spectrum disorder, intellectual disorder and impairment of communication skills. The education of children with special needs …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 7. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Braumová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRÁNSKÁ, Helena. \textit{Chlapec s kombinovaným postižením}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/shqmvy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Stránská, Helena. Chlapec s kombinovaným postižením. Liberec, 2024. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and Educationceloživotní / field:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Speciální pedagogika - studium v oblasti pedagogických věd
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Vzdělávání v Mateřské škole speciální v Trutnově
Šárka Folcová -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Specifika komunikace s mentálně postiženým dítětem
Veronika KŮROVÁ -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Vliv rodinného prostředí na školní zralost dětí
Hana Rösslová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights