Návrh PPC kampaní pro vstup e-shopu na zahraniční trh – Ivana Štěpánová
Ivana Štěpánová
Master's thesis
Návrh PPC kampaní pro vstup e-shopu na zahraniční trh
The PPC Campaign Design for Foreign Market Entry of the E-shop
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem struktury PPC kampaní, které jsou v dnešní době jeden z nejpoužívanějších nástrojů pro online reklamu. Cílem této diplomové práce bylo navrhnout strukturu určenou pro britský trh s orientálními parfémy a předpovědět její vývoj. Toho bylo docíleno pomocí analýzy klíčových slov a nástrojů PPC systémů AdWords a Bing Ads. V teoretické části byla blíže vysvětlena specifika …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the design of the PPC campaign structure which is one of the most popular tools for online advertising today. The aim of this paper is to design a structure for the British market of oriental perfumes and to predict its development. This is accomplished using keyword analysis and PPC system tools AdWords and Bing Ads. The theoretical section explains the specifics of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127703
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Martina Petrunčíková
- Oponent: Tomáš Pavelek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace PPC kampaně
Roman Shul -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová -
Optimalizace PPC kampaní e-shopu s oblečením
Tereza Karhanová -
Nastavení a optimalizace PPC kampaní pro vybraný e-shop
Vojtěch Pechač -
Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
Lucie Košanová -
Optimalizace PPC kampaní pro vybranou firmu
Monika Šifferová -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro tetovací studio ANFAS Tattoo Olomouc
Tomáš Lejsal