Jana KOVÁŘOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Domova pro seniory sv. Pavla

Marketing strategy of St. Paul´s retirement home
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá formulací konkrétních proaktivních opatření, která vyplývají z komplexní marketingové analýzy situace Domova pro seniory sv. Pavla. V teoretické části jsou popsány pojmy z marketingu, které jsou důležité pro praktickou část a její výstupy. Praktická část vychází z informací, které jsou volně přístupné a také ze soukromých konzultací s vedením organizace, na jejichž základě …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with formulation of specific and proactive steps which are derived from a complex marketing analysis of the current situation at St. Paul's retirement home. The theoretical part consists of marketing terms which are important for the practical part and its outputs. The practical part is based on freely accessible information as well as on the private consultations with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOVÁŘOVÁ, Jana. Marketingová strategie Domova pro seniory sv. Pavla. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/