Umelecké inštitúcie a pozícia diváka – Nikol Czuczorová
Nikol Czuczorová
Bakalářská práce
Umelecké inštitúcie a pozícia diváka
Art Institutions and the Viewer's Position
Anotace:
Cieľom práce je prehodnotiť tradičné prístupy angažovanosti a tvorby publika v kontexte umeleckých inštitúcií. Práca sa pokúsi predstaviť základné experimentálne prístupy používané inštitúciami na rôznych úrovniach inštitucionality. Na úrovni umeleckých inštitúcií práca predstaví niekoľko úspešných experimentálnych metód používaných pre zvýšenie inkluzivity a zapájania publika. Taktiež pôjde o pokus …víceAbstract:
The aim of the work is to re-evaluate traditional approaches to engaging and creating audiences in the context of art institutions. Furthermore, the work will attempt to introduce the basic experimental approaches used by institutions at different levels of institutionality. In order to achieve a result that could lead to the joint benefit of both audience and institutions, it will be important to …víceKlíčová slova
instituce a organizaceKlíčová slova
experimentální metodyKlíčová slova
diváciKlíčová slova
umění
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/16620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Tereza STEJSKALOVÁ
- Oponent: Josef LEDVINA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Metody kvality a jejich přínos pro obce a kraje a jejich organizace
Lenka Kratochvílová -
Nejvýznamnější představy českých drobných a středních podnikatelů o Číně a jejich vliv na strategie navazování česko-čínských obchodních vztahů
Kateřina Valíčková -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková