Vliv Instagramu na body image mládeže v kontextu rizik používání sociálních sítí – Bc. Tereza Doležalová
Bc. Tereza Doležalová
Master's thesis
Vliv Instagramu na body image mládeže v kontextu rizik používání sociálních sítí
The impact of Instagram on young people's body image in the context of the risks of using social media
Anotácia:
Tématem diplomové práce je vliv Instagramu na body image mládeže v kontextu rizik používání sociálních sítí. Práce je členěná na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje mládeži z pohledu vývojové psychologie a teorie životní dráhy, body image, sociálním sítím a jejich rizikům. Praktická část obsahuje prezentaci výsledků dat získaných z kvantitativního výzkumu. Výzkum byl realizován …viacAbstract:
The topic of diploma thesis is The impact of Instagram on young people's body image in the context of the risks of using social media. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part concerns an young people from an angle of developmental psychology and life course theory, body image, social media and their risks. The practical part includes a presentation of the results …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Doležalová, Tereza. Vliv Instagramu na body image mládeže v kontextu rizik používání sociálních sítí. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Vliv sociální sítě Instagram na body image dívek ohrožených poruchami příjmu potravy
Veronika Schiesslová -
Body image dospívajících a sociální sítě
Lucie FRELICHOVÁ -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová