Bc. Monika Masojídková

Master's thesis

Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál

Loyalty/rewarding schemes and their communication potential
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá věrnostními programy a jejich komunikačním potenciálem. Zaměřuje se na komerční a nekomerční věrnostní programy. Komerční typ věrnostního programu představuje Club 5* společnosti Studio Moderna. Nekomerční oblast zastupuje dětský nadační fond UNICEF. Práce si klade za cíl zhodnocení efektivnosti věrnostních programů, analýzu způsobů jejich využívání a jejich hlavní komunikační …more
Abstract:
Theme of this diploma thesis are loyalty schemes and their communication potential. It is focused on commercial and noncommercial loyalty schemes. Commercial loyalty program is represented by Club 5* which belongs to Studio Moderna company. Noncommercial field is represented by kids charity fond UNICEF. The aim of thesis is evaluation of loyalty schemes effectiveness, analysis of different kinds of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2012
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní