Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál – Bc. Monika Masojídková
Bc. Monika Masojídková
Master's thesis
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Loyalty/rewarding schemes and their communication potential
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá věrnostními programy a jejich komunikačním potenciálem. Zaměřuje se na komerční a nekomerční věrnostní programy. Komerční typ věrnostního programu představuje Club 5* společnosti Studio Moderna. Nekomerční oblast zastupuje dětský nadační fond UNICEF. Práce si klade za cíl zhodnocení efektivnosti věrnostních programů, analýzu způsobů jejich využívání a jejich hlavní komunikační …moreAbstract:
Theme of this diploma thesis are loyalty schemes and their communication potential. It is focused on commercial and noncommercial loyalty schemes. Commercial loyalty program is represented by Club 5* which belongs to Studio Moderna company. Noncommercial field is represented by kids charity fond UNICEF. The aim of thesis is evaluation of loyalty schemes effectiveness, analysis of different kinds of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/at9ht/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Monika Puršlová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Natalia Demokhina -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Martina Skočdopolová -
Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy
Iva Pelikánová