Bc. Monika Masojídková

Master's thesis

Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál

Loyalty/rewarding schemes and their communication potential
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá věrnostními programy a jejich komunikačním potenciálem. Zaměřuje se na komerční a nekomerční věrnostní programy. Komerční typ věrnostního programu představuje Club 5* společnosti Studio Moderna. Nekomerční oblast zastupuje dětský nadační fond UNICEF. Práce si klade za cíl zhodnocení efektivnosti věrnostních programů, analýzu způsobů jejich využívání a jejich hlavní komunikační …viac
Abstract:
Theme of this diploma thesis are loyalty schemes and their communication potential. It is focused on commercial and noncommercial loyalty schemes. Commercial loyalty program is represented by Club 5* which belongs to Studio Moderna company. Noncommercial field is represented by kids charity fond UNICEF. The aim of thesis is evaluation of loyalty schemes effectiveness, analysis of different kinds of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní