Marketingová strategie firmy Epic Ride – Bc. Matěj Surkoš
Bc. Matěj Surkoš
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Epic Ride
Marketing Strategy of Company Epic Ride
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií americké společnosti Epic Ride, která se zaměřuje na prodej a servis luxusních motorizovaných hraček. V teoretické části jsou obsaženy a vysvětleny pojmy jako marketing, strategické rámce kampaní, marketingové analýzy, komunikační mix a další. Analytická část se věnuje představení společnosti a především analýzám vnějšího a vnitřního marketingového …víceAbstract:
This thesis examines the marketing strategy of Epic Ride, an American company that specializes in the sales and service of luxury motorized toys. The theoretical part includes and explains concepts such as marketing, strategic campaign frameworks, marketing analysis, communication mix and others. The analytical part is devoted to the introduction of the company and especially to the analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Tomáš Heralecký, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová