Bc. Matěj Surkoš

Master's thesis

Marketingová strategie firmy Epic Ride

Marketing Strategy of Company Epic Ride
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií americké společnosti Epic Ride, která se zaměřuje na prodej a servis luxusních motorizovaných hraček. V teoretické části jsou obsaženy a vysvětleny pojmy jako marketing, strategické rámce kampaní, marketingové analýzy, komunikační mix a další. Analytická část se věnuje představení společnosti a především analýzám vnějšího a vnitřního marketingového …more
Abstract:
This thesis examines the marketing strategy of Epic Ride, an American company that specializes in the sales and service of luxury motorized toys. The theoretical part includes and explains concepts such as marketing, strategic campaign frameworks, marketing analysis, communication mix and others. The analytical part is devoted to the introduction of the company and especially to the analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Reader: Tomáš Heralecký, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON