Bc. Matěj Surkoš

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy Epic Ride

Marketing Strategy of Company Epic Ride
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií americké společnosti Epic Ride, která se zaměřuje na prodej a servis luxusních motorizovaných hraček. V teoretické části jsou obsaženy a vysvětleny pojmy jako marketing, strategické rámce kampaní, marketingové analýzy, komunikační mix a další. Analytická část se věnuje představení společnosti a především analýzám vnějšího a vnitřního marketingového …více
Abstract:
This thesis examines the marketing strategy of Epic Ride, an American company that specializes in the sales and service of luxury motorized toys. The theoretical part includes and explains concepts such as marketing, strategic campaign frameworks, marketing analysis, communication mix and others. The analytical part is devoted to the introduction of the company and especially to the analysis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Tomáš Heralecký, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON