Product Placement v audiovizuálních dílech a jeho vliv na diváky – Klára Veličková
Klára Veličková
Bachelor's thesis
Product Placement v audiovizuálních dílech a jeho vliv na diváky
Product Placement in Audio-visual Works and its Impact on Viewers
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na product placement a jeho vliv na diváky jakožto spotřebitelskou veřejnost. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak rozsáhlé je povědomí české spotřebitelské veřejnosti o využívání product placementu, jeho právní úpravě a do jaké míry je jím ovlivňována. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku product placementu a jeho regulace veřejnoprávní i …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on product placement and its impact on viewers as a consumer public. The aim of the thesis is to use a questionnaire survey to find out how extensive the Czech consumer public is about the use of product placement, its legislation and to what extent it is influenced by. The theoretical part of the work contains the characteristics of product placement and its regulation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146951
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2022
- Supervisor: Pavel Godický
- Reader: Bohuslav Halfar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VELIČKOVÁ, Klára. \textit{Product Placement v audiovizuálních dílech a jeho vliv na diváky}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/sjf4sc/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Theses on a related topic
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek -
Product placement v české a zahraniční televizní tvorbě
Lucie Ryšavá -
"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu
Pavel Zingl -
Product placement a jeho vliv na televizního diváka
Richard ŠIMÁČEK -
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ -
Product placement a jeho vnímání českou populací
Lukáš Marek