Product Placement v audiovizuálních dílech a jeho vliv na diváky – Klára Veličková
Klára Veličková
Bachelor's thesis
Product Placement v audiovizuálních dílech a jeho vliv na diváky
Product Placement in Audio-visual Works and its Impact on Viewers
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na product placement a jeho vliv na diváky jakožto spotřebitelskou veřejnost. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak rozsáhlé je povědomí české spotřebitelské veřejnosti o využívání product placementu, jeho právní úpravě a do jaké míry je jím ovlivňována. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku product placementu a jeho regulace veřejnoprávní i …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on product placement and its impact on viewers as a consumer public. The aim of the thesis is to use a questionnaire survey to find out how extensive the Czech consumer public is about the use of product placement, its legislation and to what extent it is influenced by. The theoretical part of the work contains the characteristics of product placement and its regulation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146951
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2022
- Vedúci: Pavel Godický
- Oponent: Bohuslav Halfar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELIČKOVÁ, Klára. \textit{Product Placement v audiovizuálních dílech a jeho vliv na diváky}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/sjf4sc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek -
Product placement v české a zahraniční televizní tvorbě
Lucie Ryšavá -
"Product Placement" a "Branded entertainment" v komunikačním mixu
Pavel Zingl -
Product placement a jeho vliv na televizního diváka
Richard ŠIMÁČEK -
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ -
Product placement a jeho vnímání českou populací
Lukáš Marek