Vnímání regionální značky - Orlické hory – Andrea Henclová
Andrea Henclová
Bakalářská práce
Vnímání regionální značky - Orlické hory
Regional Brand Perception
Anotace:
Cílem práce je určit pozici zvolené regionální značky v daném mikroregionu pomocí dotazníkového šetření, které je nutné pro sběr dat. V teoretické části bakalářské práce je potřebné definovat základní pojmy a metody, které slouží pro lepší přehlednost regionálního značení. Vlastní část práce se zabývá charakteristikou regionu Orlické hory, dále značkou ORLICKÉ HORY originální produkt a především průzkumem …víceAbstract:
The aim of thesis is to determine the position of selected regional brand in microregion through a questionnaire survey, which is necessary for data collection. The theoretical part of the work deals with define the basic concepts and methods, that used for better clarity of regional labeling. The own part deals with the characteristics of the region Eagle mountains, and also brand ORLICKÉ HORY original …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Matěj Pajma -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Jakub Landsmann -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Polina Vlassova -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Radim Novotný
Název
Vložil
Vloženo
Práva