Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání – Bc. Kateřina Havlíčková
Bc. Kateřina Havlíčková
Diplomová práce
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
The Efficiency of an Advertising Campaign Aired on Television
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání“ je zaměřena na problematiku inzerování reklamy v televizi. Televizní vysílání je z hlediska účinnosti reklamy nadále jednou z nejvýznamnějších možností pro prezentaci reklamních sdělení. Tato práce popisuje vztahy mezi jednotlivými zainteresovanými subjekty, které se do procesu zveřejňování reklamních spotů sdružených …víceAbstract:
The master thesis called “The efficiency of an advertising campaign aired on television” is focused on broadcast advertising on TV. In terms of advertising efficiency, television broadcast continues to be one of the most important ways to present advertisements. The thesis describes relations between individual stakeholders that take active part in the process of publishing advertising spots associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/xiuhv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLÍČKOVÁ, Kateřina. \textit{Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/sjmwc3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
Josef Korotvička