Adéla Pivoňková
Diplomová práce
Podnikatelské prostředí Belgie
The business environment of Belgium
Anotace:
Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení podnikatelského prostředí Belgie z pohledu českých subjektů. Dílčí cíle jsou identifikace kladů a záporů daného prostředí, identifikace případných překážek a komplikací, které by se mohly při vstupu na trh belgický objevit. Dále je v práci obsažena identifikace perspektivních odvětví pro české podnikatele. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola je …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to evaluate the business environment of Belgium from the point of view of Czech entities. The partial objectives are identifying the advantages and disadvantages of the environment, identifying any obstacles and complications that might occur when entering the Belgian market. To top of that the thesis contains the identification of perspective sectors that could be used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68703
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Michal Střecha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68703
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
Innovation as an Instrument of Enterprise Competitiveness
Dmitrii Pozdeev -
The Comparison of Competitiveness of the USA and China
Alia El Faraj -
Evaluation of the Company Competitiveness
Muhammed Thasleem Chemmala -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business Environment and FDI in China
Wenxing Zhang -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal