Hana Pláteníková
Master's thesis
Internetový marketing kulturní instituce
Internet Marketing of Cultural Non-profit Organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní …moreAbstract:
The thesis deals with characterization and comparison of two marketing tools on the Internet: Pay per click advertising in AdWords and advertising on the social media network Facebook. The theoretical part describes internet marketing as a complex system; it characterizes the specific advantages and limitations of individual input channels and current trends in their development. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70540
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Barbara Hucková
- Reader: Hana Mathauserová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Performance marketing online
Markéta Hamaďáková -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta