Hana Pláteníková

Master's thesis

Internetový marketing kulturní instituce

Internet Marketing of Cultural Non-profit Organization
Abstract:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní …more
Abstract:
The thesis deals with characterization and comparison of two marketing tools on the Internet: Pay per click advertising in AdWords and advertising on the social media network Facebook. The theoretical part describes internet marketing as a complex system; it characterizes the specific advantages and limitations of individual input channels and current trends in their development. In the practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2017
  • Supervisor: Barbara Hucková
  • Reader: Hana Mathauserová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70540