Zuzana Brožová

Bakalářská práce

The use of selected attention-drawing lexical devices in advertising slogans

The use of selected attention-drawing lexical devices in advertising slogans
Abstract:
The thesis deals with the use of specific lexical and semantic features of the English language used in advertising slogans. The work aims to examine the functioning of slogans from the viewpoint of linguistics, more specifically lexicology and semantics, which helps to understand the main psychological processes that go through the consumer's mind while being under influence of the marketing tricks …více
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá užití specifických lexikálních a sémantických prvků anglického jazyka užívaného v reklamních sloganech. Hlavním cílem této práce je zkoumat klíčové funkce sloganů z pohledu lingvistiky, konkrétněji lexikologie a sémantiky, které pomohou blíže porozumět psychologickým procesům odehrávajícím se v mysli potenciálního zákazníka, který je v daný moment přímo ovlivněn marketingovými …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Petra Huschová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Brožová, Zuzana. The use of selected attention-drawing lexical devices in advertising slogans. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická