Problematika přechodu mezi 1. a 2. stupněm ZŠ ve výuce anglického jazyka – Iveta Voháňková
Iveta Voháňková
Master's thesis
Problematika přechodu mezi 1. a 2. stupněm ZŠ ve výuce anglického jazyka
The transfer issues between primary and lower secondary schools - English language learning/teaching
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou přechodu mezi 1. a 2. stupněm základní školy ve výuce anglického jazyka. Jedná se o výzkumnou práci, která má za cíl zjistit, zda se učitelé prvního a druhého stupně shodují na připravenost žáků při přechodu mezi jednotlivými stupni vzdělávání a v jakých jednotlivých požadavcích se učitelé shodují/liší. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou …viacAbstract:
The thesis deals with the issue of transition between the 1st and 2nd level of primary school in English language teaching. It is a research work that aims to find out whether the first and second level teachers agree on the readiness of students in the transition between the different levels of education and in which individual requirements the teachers agree/differ. The thesis is divided into theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOHÁŇKOVÁ, Iveta. \textit{Problematika přechodu mezi 1. a 2. stupněm ZŠ ve výuce anglického jazyka}. Online. Diplomová práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/sjyse7/.
Jak správně citovat práci
Voháňková, Iveta. Problematika přechodu mezi 1. a 2. stupněm ZŠ ve výuce anglického jazyka. Liberec, 2024. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Práce na příbuzné téma
-
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Jak učitel anglického jazyka podporuje aktivitu žáků v hodině
Michaela Augustová -
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka na gymnáziích: stávající stav a možnosti užití současného pojetí didaktického překladu
Michaela Šamalová -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Využití tvůrčího psaní jako nástroje při výuce anglického jazyka
Michaela Pelcová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
13. 4. 2024