Uplatnění sociálních sítí v obchodním modelu elektronického podnikání – Ing. Václav Vaněk
Ing. Václav Vaněk
Master's thesis
Uplatnění sociálních sítí v obchodním modelu elektronického podnikání
Applying of social networks in the business model of e-commerce
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je uplatnění sociálních sítí v obchodním modelu elektronického obchodu. Jejím cílem je vytvoření komplexního obrazu o používání sociálních sítí v oblasti obchodu a marketingu. Práce obsahuje nejnovější poznatky a statistiky vytvořené odborníky na sociální média, marketing a f-commerce. Obsahuje podrobné vysvětlení moderního pojmu f-commerce a dalších aspektů týkajících …viacAbstract:
The topic of this thesis is the application of social networks in the business model of electronic commerce. Its aim is to create a comprehensive picture of the use and social networks in business and marketing. The work contains the latest information and statistics generated by experts in social media, marketing and f-commerce. It includes detailed explanations of the modern concept of f-commerce …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zverejniť od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaněk, Václav. Uplatnění sociálních sítí v obchodním modelu elektronického podnikání. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Posouzení marketingové strategie samostatné obchodní jednotky v rámci velké společnosti
Kateřina Kuncová -
Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie.
Lukáš Kopecký -
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Lucie Šalomonová