Marketingový plán daného podniku - DEGUSTARIUM Bavory, s.r.o. – Tomáš Dupal
Tomáš Dupal
Bakalářská práce
Marketingový plán daného podniku - DEGUSTARIUM Bavory, s.r.o.
Marketing plan of DEGUSTARIUM Bavory s.r.o
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingový plán daného podniku – DEGUSTARIUM Bavory s.r.o. Práce je rozčleněna do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše z odborných zdrojů. Jejím účelem je její osvojení si a rozšíření vědomostí v této oblasti. Úvod praktické části se věnuje celkové charakteristice daného podniku – DEGUSTARIUM Bavory s.r.o. a legendě …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is a marketing plan of the company DEGUSTARIUM Bavory s.r.o. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is processed in the form of literary research from professional sources. Its purpose is to acquire and expand knowledge in this area. The introduction of the practical part deals with the overall characteristics of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Smetana
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová